vineri, 3 iunie 2016

EXPERIENTA epantofi.ro SI SANDALE TOMMY HILFIGER

De fiecare dată când vreau să îmi cumpăr ceva fac un mic research înainte, să vad ce părere au avut și alte persoane despre produsul respectiv.
Îmi doream de anul trecut o pereche de sandale Tommy Hilfiger, dar nu știu din ce motive nu mi le-am cumpărat atunci, însă anul acesta am zis că trebuie să le am! Și le am!
Am ales să le cumpăr de pe site-ul epantofi.ro pentru că acolo aveau cel mai bun preț din toate pe care le-am găsit, și mai erau și la reducere.
Există 2 modalități de plată și livrare : achiți banii direct în contul lor și transportul nu te costă nimic sau alegi varianta ramburs, cu plata la livrare, și transportul costă 12 lei. Eu am ales plata în cont și mi-au dat mail de confirmare a plății imediat cum au ajuns banii în cont. 
Livrarea a durat destul de puțin din punctul meu de vedere, cam 3 sau 4 zile, având în vedere că sandalele au venit din Polonia, iar produsul a venit ambalat impecabil, ba chiar am primit și un încălțător cadou, dar am uitat să îi fac poză.
În concluzie, recomand site-ul epantofi.ro. Voi ați comandat de pe acest site? Ce experiență ați avut?






3 comentarii:

  1. Is foarte misto sandalele , le -am vazut in video,imi plac ca nu sunt inalte si par comode.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am cumparat 2 perechi de pantofi si o pereche de sandale marca LASOCKI.Am fost multumita si de de pantofi si de livrare.Cel putin una din perechile de pantofi sunt fantastic de comode.Intentionez sa mai imi iau o pereche identica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cumparat o pereche de tenisi Vans si o geanta Nobo la o comanda si doua perechi de pantofi sport New Balance la o alta comanda.Eu am fost multumita ,la fel si copiii.Pt ei au fost incaltarile.Chiar par originali.

    RăspundețiȘtergere

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...