miercuri, 30 martie 2016

GAMA GEROVITAL PLANT CU FLORI DE MAC


Anul 2016 a inceput cu multe noutati cosmetice, iar una din cele mai asteptate lansari ,de catre mine cel putin, este gama Gerovital Plant al carei ingredient de baza este uleiul organic din flori de mac si este destinata persoanelor peste 25 ani. Desi eu am doar 22 ani am fost tare curioasa de aceste produse.



Cand am incercat prima data apa micelara hidratanta din aceasta gama am fost extrem de placut surprinsa pentru ca a indepartat tot machiajul, inclusiv machiajul ochilor, si mi-a lasat tenul hidratat, ceea ce nicio apa micelara nu a mai facut pana acum pentru tenul meu. Dar minunea nu a tinut prea mult timp pentru ca la a doua si a treia utilizare fata incepea sa ma usture groaznic daca o lasam pe ten dupa demachiere mai mult de 5 minute si nu o clateam cu apa. Am descoperit apoi ca printre ultimele ingrediente al acestui produs se afla parfumul, si probabil asta mi-a cauzat aceasta usturime.
Este adresat in principiu tenurilor normale sau mixte. 
Ambalajul imi place tare mult pentru ca are pompita si pot sa dozez cantitatea foarte bine. Contine 150 ml de produs.
Pret: 16 lei


Crema microdermabraziune este practic o crema exfolianta, un scrub mai fin. Se foloseste o data pe saptamana, masand usor cateva minute. Pe piele raman la final cristalele, care se indeparteaza prin spalare cu apa, dupa care se aplica o crema hidratanta. Dupa microdermabraziune evitati expunerea pielii neprotejate la soare, tratamentele de albire a tenului si tratamentele cu retinoizi.
Ambalajul vine prevazut cu o pompita si are 30 ml. Este destinat tenului matur, mixt, gras, normal, iar eu desi am tenul uscat m-am inteles foarte bine cu acest produs.
Pret: 22 lei



Despre  crema hidratanta pot sa va spun ca are 50 ml si este destinata tenului normal sau mixt, insa din punctul de vedere al unei persoane posesoare de ten uscat aceasta crema este foarte hidratanta si este o buna baza de machiaj, dar intra cam greu in piele. Nu are SPF.
Pret: 22 lei



Cum vi se pare noua gama? Ati incercat produse sau va doriti sa incercati produse din aceasta gama?

Un comentariu:

  1. Si pe mine ma tenteaza crema microdermabraziune. Next time cu siguranta ii dau o sansa. Sunt multumita de lotiunea tonica din colectie. :) Pupici

    RăspundețiȘtergere

Ce calendar advent poti cumpara in aceasta iarna

Suntem de abia in luna noiembrie, insa peste tot se simte deja spiritul Craciunului: luminitele au fost aprinse in oras, in orice supermark...